Monday, March 1, 2010

kejam!!

kisah hangat pada wkt ni ialah mengenai seorg budak yg didera smp menyebabkan kematian arwah- syafia humaira..bdk umur 3 tahun tp didera smp mcm tu sekali..ape punye manusia la laki tu..klu kite yg besar ni pun sakit kena pukul, apatah lg budak2..disepak dgn but bola tu..then boleh plak dihempas lg ke tanah..

yg x patutnye bleh plak budak 2 org tu tgk je camtu..klu aku la kat tmpt kejadian tu, dah lari mintak tolong sape2..lantak la kena ugut ke pe..klu yg kena belasah tu penagih ke, perompak ke aku x kesah, ni budak 3 thn..3 thn beb!! aku pun ade anak sedara umur 3 thn camtu.. bdk yg baru nak membesar + mengenal dunia tp dah menanggung mcm2 seksaan..sbb bkn first time die kena dera mcm ni sbb laporan doktor pun ckp ade kesan kena dera yg lame2 punye..

ape punye mak la pmpn ni..bleh plak bg alasan takde kat umah wkt kejadian..klu ko takde kat umah wkt tu pun, xkan la ko xtau anak ko kena dera dari dulu2 lg..mcm ni punye mak pun ade..
and bile kes ni terjadi baru la terbongkar hubungan pmpn tu ng suspek..mempunyai seorg anak berumur setahun lbh sedangkn suami die yg sah dok dlm penjara sejak 2006 lg (kes bunuh).. n die ade hubungan dgn suspek sejak 6 tahun lepas.. masih bini org tp ade hubungan ng laki lain plak smp ade anak luar nikah..camne tu? sgt terumbang-ambing family ni aku tgk.. n yg x patutnye bdk yg x berdosa yg jadi mangsa..

aku doa semoga family aku ng org2 di sekeliling aku dijauhkan dari benda2 mcm ni.. punye la geram wkt type entry ni, smp bahasa dr saye pun dah tulis aku..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...